Stichting De Toverfluit

Stichting Kinderen Vluchtelingen “Toverbal” (SKV “Toverbal”) steunt met name kinderen van vluchtelingen in Nederland bij een mogelijke carrière in de muziekwereld. Wij proberen binnen onze invalshoek de integratie van jonge vluchtelingen in Nederland te bevorderen. Om dit doel te bereiken werkt SKV “Toverbal” samen met het Nederlands Blazers Ensemble. Dit Amsterdamse genootschap heeft al vele jaren contacten gelegd met asielzoekers en vluchtelingen in Nederland en hen geregeld bij hun optreden een platform gegeven. Samen met NBE  en andere contacten in de wereld van vluchtelingen zullen wij jonge mensen door financiële ondersteuning een kans bieden hun talent te ontwikkelen.

Bestuur stichting Toverfluit, Erik Hammerstein

Erik Hammerstein

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer quis eros ipsum. Etiam a nibh quam. Aenean elementum, massa id ornare rutrum, velit purus ultrices urna, id tempus lorem tellus vel ex. Duis tincidunt urna sodales, vehicula quam vel, placerat magna. Duis sed metus enim. Sed in euismod justo, sit amet finibus eros.

Bestuur stichting Toverfluit Jan Willem Baud
Toverfluitteam

Toverfluitteam

Ook Interesse Om Een Helpende Hand Te Bieden?