Stichting Vluchtelingen

Toverfluit

Steun Stichting Toverfluit!

logo_svtoverfluit

Het doel van Stichting Vluchtelingen Toverfluit is om jonge vluchtelingen te helpen met hun integratie in de Nederlandse samenleving. De Stichting richt zich in het bijzonder op jonge mensen met muzikaal talent. In samenwerking met het Nederlands Blazers Ensemble steunt en begeleidt Stichting Toverfluit jonge vluchtelingen bij een mogelijke carrière in de muziekwereld. Wij proberen binnen onze invalshoek de integratie van jonge vluchtelingen in Nederland te bevorderen.

Blog

Op deze pagina vindt u een overzicht van de evenementen die Stichting Toverfluit organiseert en waar zij bij betrokken is.

Kick off concert: Op 26 november organiseerde Stichting Toverfluit in samenwerking met het Nederlands Blazers Ensemble een bijeenkomst voor donateurs en genodigden. Marc Dullaert sprak over zijn ervaringen met kinderen in nood.

Vrienden van Toverfluit

Om haar doel te bereiken wordt Stichting Toverfluit geholpen door verschillende professionele organisaties. SV Toverfluit wordt onder andere ondersteund door:

Loyens & Loeff Logo
CodeSlice